درباره وبلاگ


از غروب لحظه ها دلگیر میشوم.خسته از مصیبت تکرار! به یاد قلکی می افتم که ان سکه زیرین را پذیرا شد .میان دل و من ،عهدنامه ای به امضا میرسد که ریشه ی غفلت را بسوزانیم و هر روز در قلک فردای خویش ، ذخیره ای از نور داشته باشیم . پیراهنم را از گرد نزدیک بینی، میتکانم و عینک اخرت نگری را بردیده ی دل میگذارم. جهان چه فراخنای عظیمی است !!! ای کاش بتوانم ((مساحت ))خوبیها را اندازه بگیرم ، ولی هیچ گاه گرد بدیها نگردم !
آخرین مطالب
پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 82992
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1

دانلود بازي هاي ايفون ايپدو ايپاد

از نـســـــــلـ آفـتـابـــــــــــ




 شهیدان فواره ی بلند معانی اند که آسمان را به ما نزدیک میکنند و مارا به فراسوی آن میخوانند .

 شهیدان شورو عشقو حیاتند .مایه ی ماندگاری ایمان و امانند.

 شهیدان سرود حماسه و هدفند .آنان شهر صداقت ،عصاره ایثار ،خلاصه ی خلوص ،نمایه ی ایمان ،پرتووان نور ،تبلور نیایش وتجسم عظمت در گستره ی تاریخ اند.

شهیدان شاهدان روزگارند .درخشان خورشیدی اند که گرچه برخاک نشسته اند ،برافلاک باره میرانند .سرود عشق میخوانند ورمز جاودانگی را به خوبی میدانند .

 شهیدان گلواژه های کتاب آفرینشند که حتی فرشتگان از ایثار ناب آنان در حیرتند !

 

 
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سیده
ساعت16:07---15 دی 1393
سلام خوش حال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و نطر بدین ممنون

علی
ساعت9:29---13 مهر 1393
کجایید ای شهیدان خدایی

بلا جویان دشت کربلایی

کجایید ای سبک بالان عاشق

پرنده تر ز مرغان هوایی

sunboy8.loxblog.com





سودا
ساعت15:08---19 تير 1393
سلووووووم اینو بخووووووووووون
این پیام ↓ برای من اومده منم بهش عمل کردم.. :
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.......


امیررضا
ساعت13:49---22 اسفند 1392
باسلام فراوان بنده شمارا لینک کردم ممنون میشم اگه مرا لینک کنید

فدایی سیدعلی
ساعت20:49---18 اسفند 1392
سلام علیکم
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و تبادل لینک کنی.
Afsaranejavan110.vcp.ir


یه نفر
ساعت10:36---16 اسفند 1392
روز میلاد حضرت زینب (علیها السلام)،
روز آفرینش صبر،
روز وقار،
روز شکوفایی دست های مهربان پرستاری است.
میلاد زینب کبری(علیها السلام) مباک باد

وبلاگ خوبی دارید.........موفق باشید
خوشحال میشیم به ماهم سربزنید...


حوریه
ساعت19:16---9 آذر 1392
بجای اینکه چندین وبلاگ بخوانید وبلاگ من را چندین بار بخوانید
خوشحال میشم به وبم سر بزنید


mahdi
ساعت23:51---11 فروردين 1392
سلام
سال نو مبارک
خوشحال میشم سایت بنده رو لینک کنید
(کجاست پسر فاطمه(عج)!؟ - www.valiyeasr313.ir )


محمد سلیم آبادی
ساعت16:14---4 فروردين 1392
سلام
عيد بر شما و خانواده مبارک باد
شما ميتوانيد با استفاده از سيستم پر قدرت ما
بازديد و آمار سايت خود را به چند هزار در روز برسانيد افراد آنلاين خود را به شکل کاملا رويايي افزايش دهيد رنک و رتبه سايت خود را در گوگل و الکسا افزايش دهيد . همه اين خدمات کاملا رايگان!

رنک سليم هاست
www.rank.salimhost.com
www.rankup.tk

و اگر مايل به تبادل لينک هستيد اقدام به ثبت لينک ها کرده و در هر کدام از سايت ها براي خورد را هم ثبت کنيد و در صورت مشکل ايميل بزنيد تا در هر سه وب شما را ثبت کنم

آدرس وب سايت: http://www.salimhost.com
عنوان وب سايت: سليم هاست
شرح وب سايت: ارائه خدمات ميزباني وب و ثبت انلاين دامنه
و براي ثبت لينک خود به ادرسهاي زير مراجعه نماييد:
ادرس صفحه تبادل لينک: http://www.links.salimhost.com
و
آدرس وب سايت: http://www.salimabad.loxblog.com
عنوان وب سايت: چشم انتظار باران
شرح وب سايت: پايگاه امام حسن مجتبي (ع) سليم آباد

آدرس وب سايت: http://www.agahi7.ir
عنوان وب سايت: درج آگهي رايگان
شرح وب سايت: درج اگهي رايگان
و براي ثبت لينک خود به ادرسهاي زير مراجعه نماييد:
ادرس صفحه تبادل لينک: http://www.links.agahi7.ir




طراحی رایگان لوگو
ساعت14:58---4 فروردين 1392
باسلام اگر وبلاگی مذهبی دارید ومی خواهید یک لوگورایگان داشته باشید به وبلاگ لوگو7 www.logo7.blogfa.comمراجعه کنید.بهای هرلوگوی مذهبی 3 صلوات برای سلامتی امام زمان است.یاعلی

بنده خدا
ساعت10:56---4 فروردين 1392
لعن علی عدوک یا علی
سلام ای دوست عزیز...
به دنبال مطلبی بودم وآن را در وبلاگ شما یافتم خیلی خوشحالم که با مطالب زیبا یتان به من کمک کردید اگر وقتی داشتید سری هم به وبلاگ ما بزنید.
راستی این دو بیت شعر در مدح مولایمان علی (علیه السلام )را به شما تقدیم می کنم:
قرآن به جز از مدح علی آیه ندارد
ایمان به جز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم در سایه لطفش بنشینم
دیدم که علی نور بود سایه ندارد


فائزه
ساعت20:56---19 اسفند 1391
باسلام من وبلاگی باموضوع نماز درست کرده ام اگر دوست داشتید به وبلاگ من سری بزنید ونظرتان رادرمورد آن بگویید

وبلاگ شهید عباسعلی فرید
ساعت14:32---15 اسفند 1391
دنـــیـا مـشــــــتــش را بــاز کــرد ...
شـــــــهــــدا " گــــل " بــودنـــد و مــا " پــــــــوچ " ...
خـــدا آنــهــا را بـــــرد و زمـــان مــــــا را ...


وبلاگ شهید عباسعلی فرید
ساعت14:32---15 اسفند 1391
دنـــیـا مـشــــــتــش را بــاز کــرد ...
شـــــــهــــدا " گــــل " بــودنـــد و مــا " پــــــــوچ " ...
خـــدا آنــهــا را بـــــرد و زمـــان مــــــا را ...


رسم سلوک
ساعت17:15---17 بهمن 1391
سلام بر شما!با مقاله " اینچنین بود عشق " به روز هستم!

پایگاه اینترنتی کربلا معراج شهدا
ساعت12:08---23 آذر 1391
سلام وب خیلی خوبی دارید
به ما هم سر بزنید و حتما نظرتون رو بگید . و اگه قابل دونستید لینکمون کنید .
یا علی التماس دعا


فاطمیه
ساعت23:01---31 خرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبایی دارید
اجرک الله
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید
منتظران مهدی
یاعلی


حبیب
ساعت18:27---22 خرداد 1391
ممنونم زهرا جان

موفق باشی.....

لینک شده بودی ....


سید مهدی رضوی
ساعت20:45---16 خرداد 1391
باز هم سلام هنوز در وب شما بودم که جواب دادید اخه ماشاالله سر عت اینترنت ایران خیلی بالاست ما شرمنده باز شدن وبهای دوستانمان نمیشویم!باز هم اگر کاری بود ما در خدمت هستیم

ستایش
ساعت16:25---25 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز من تازه وبلاگم رو افتتاح کردم خوش حال می شم بهم سربزنی... .

reza
ساعت14:40---12 ارديبهشت 1391
بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
صفایی ندارد ارسطو شدن ............ خوشا پر کشیدن ، پرستو شدن


کیومرث سلیمانیان مقدم
ساعت21:24---11 ارديبهشت 1391
سلام و سلامت باشید
وبلاگ خوبی دارید و پیشرفت رو می شه توی اون دید . موفق باشید .
من هم یک وبلاگ راه انداختم که مایلم نظرتون رو بدونم .
سعی کردم توش بحثهایی رو راه بندازم که بشه به تفهیم بیشتر دین در جامعه کمک بکنه
ممنون و منترم که اونجا ببینمتون
یا علی


سید مهدی رضوی
ساعت2:53---28 فروردين 1391
سلام وب شما با افتخار در لینک ما قرار گرفت/کاش تمام وبلاگها قشنگ و مذهبی بشه به امید ظهور امام زمان(عج)
یاعلی مدد
http://www.heiat110.loxblog.com
پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی



منتظر
ساعت15:23---25 فروردين 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید من شما را لینک کردم لطفا شما هم من رالینک کنید و از وبلاگم دیدن کنید و نظر بگذارید. باتشکر

حبیب
ساعت11:04---24 فروردين 1391
سلام دوست عزیز

وبلاگت خیلی قشنگه و مخصوصاً این پست اولت که منو یاد عموم انداخت آخه اون شهید شده

خشوحال میشم به منم سر بزنی
راستی لینکت میکنم


†hë___ ♥..SaDeGH_YaR.♥.
ساعت21:32---23 فروردين 1391
salam somaye jan khili zibast afrin

سید مهدی رضوی
ساعت14:19---23 فروردين 1391
سلام به تمام عاشقان اربابم حسین(ع)اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را در لینک خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید تا شما را با افتخار در لینک خود قرار دهیم خوشحال می شویم به ما سری بزنید.
یا علی مدد
http://www.heiat110.loxblog.com
پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی


بهزادی
ساعت23:33---22 فروردين 1391
خدایا از تو معجزه میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدابودنتتو خود بهتر میدانی ، معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند....ناامید نیستم ...فقط دلتنگم..... ...
قربون دستای نازت وبلاگت حرف نداره


neshom
ساعت4:44---19 فروردين 1391
salam dooste goolam webloge kheyli bahal va ghashangi dari koli ba matalebesh hal kardam .. age doost dashti ye sari ham b man bzan rasti age baz ham doost dashti tabadol link konim bgooo bhem hatman mer30 bye

طلوع شفق
ساعت14:28---17 فروردين 1391
من شما رو لینک کردم اما این لینک اتوماتیک میگه لینک نکردم لطفا خودتان من رو لینک کنید.ممنون

طلوع شفق
ساعت14:05---17 فروردين 1391
سلام.واقعا وب زيبا و مفيدي دارين اجرتون با شهدا. فقط ميخواستم بدونم تبادل لينك هوشمند رو چجوري ساختين؟

طلوع شفق
ساعت14:05---17 فروردين 1391
سلام.واقعا وب زيبا و مفيدي دارين اجرتون با شهدا. فقط ميخواستم بدونم تبادل لينك هوشمند رو چجوري ساختين؟

امید
ساعت13:32---16 فروردين 1391
وبلاگ شما از نمونه وبلاگ های زیبایی هست که دیدم.
اجر شما با شهداء


khademolreza
ساعت22:20---12 فروردين 1391
با سلام و خسته نباشيد خدمت مديريت وبلاگ!
از زحمات شما در امر وبلاگ نويسي و تبليغ دين سپاس گذاريم!
با لطف خدا و مدد امام رضا (ع) وبلاگ هيئت مکتب الرضا (ع) شهرستان فريدونکنار
راه اندازي شد!
با نظرات و پيشنهادات و با حظور سبزتان فضاي وبلاگ ما را نوراني ميکنيد!
با آرزوي موفقيت براي تمام خادمين اهل بيت (ع)!
هيئت مکتب الرضا(ع) فريدونکنار[گل]
.................................
وبلاگ خاکیان افلاکی=khakian-aflaki.lxb.ir
.....................
وبلاگ منتظران=montazeran-1.lxb.ir


منتظر
ساعت21:53---21 اسفند 1390
اگر می خواهیم زمینه ی ظهور را آماده کنیم تنها راه اخلاق است. اگر انسان متخلق به خلق و خوی الهی شود آن وقت دنیا گلستان می شود. وقتی انسان الهی شد و ظرف وجودیش اخلاق شد دیگر سیاستش، نظامی گریش، همه اعمالش و حتی عقلش اخلاق می شود. آن وقت دیگر زمینه ی ظهور آماده است.
بشر یادش رفته آن کد گمشده اش همین اخلاق است. اگراین را پیدا کند به خدا قسم دنیا گلستان میشود....
از بیانات گهر بار حضرت آیت الله قرهی
در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود
از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت
از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود
زنهار از این بیابان وین راه بی نهایت
ای آفتاب خوبان می جوشد اندرونم
یک ساعتم بگنجان در سایه عنایت
...در این دنیای وانفسا که مظاهر و جلوه های دنیا یاد حضرت حق را در دلها کمرنگ کرده و هدف خلقت در پیچ و خم روزمرگی گم شده و آرامش از قلبها رخت بر بسته؛ قلب های خسته را مأمن و پناهی و حصن حصینی باید تا فارغ از هیاهوی دنیا زنگارها را بزدایند و برای لحظاتی شیطان را از این حریم کبریایی فراری دهند...
اما این حصن حصین را کجا بیابیم؟ آن پناه کجاست؟
سلام با این مطلب به روز هستم .وبلاگتون خیلی جذابه .اجرتون با خانم فاطمه زهرا.


محمد
ساعت10:40---11 اسفند 1390
نکاتی راحضرت استاد آیت الله قرهی در مورد فتنه اکبر فرمودند گزیده ای از آن را در وبلاگ مان گذاشته ایم سری بزنید خوشحال می شویم. به نام شيطنت جدید ملعونین. noralmahd.blogfa.com

mohsen
ساعت10:49---10 اسفند 1390
بعضی روزا فکر میکنم که اگه بهم بگن بعد از شهدا چه کرده ای ، چی بگم..........؟
ساعتها فکر میکنم ولی چیزی به ذهنم نمیرسه.............
همیشه یه حرف میاد تو ذهنم........
اونم اینکه:بعد از شهدا هیچ غلطی نکردم......


گمنام
ساعت14:27---6 اسفند 1390
سلام وب قشنگی داری
ممنون که سر زدی
بابا عجب قالبی داری
میخوامش
دوست داشتی به وب شخصیم هم سر بزن
tale14.blogfa.com


نرجس
ساعت20:47---5 اسفند 1390
سلام دوست من...منم تازه با شهدا آشنا شدم و.....

علیرضا(عاشق شهادت)
ساعت22:39---2 اسفند 1390
با سلام فراوان خدمت شما دوست گرامی
ممنون از اینکه به سایتم سر زدید
وبلاگ قشنگ وپرمحتوایی دارید شما هم لینک شدید
به زودی وبلاگ قدیمی من هم به روز میشه www.shohada85.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 2 اسفند 1398برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : زهــــــــــــرا